א. אין ספק כי זו חוויה חיובית שתרמה לגיבוש השכבה.
ב. המסע בנוי בצורה טובה הן בהיבטי הדרכות ותכנים, פעילות עצמאית של התלמידים והפסקות יומיות לארוחות צהרים אשר תרמו לאווירה חיובית.
ג. כראש המשלחת עיקר העבודה היתה בהיבטי הניהול, עדכון ההורים מידי יום על הנעשה והתכנון ליום המחרת, חיבוק וליווי התלמידים בפעילויות השונות ותיאום הנושאים מול רונן המדריך.
ד. הליווי של לאה וארז מחברת אופקים היה צמוד והרגשתי זמינות ומענה לכל צורך שהוא.
ה. הפעילויות השונות תרמו לחיבור של התלמידים והוכיחו את עצמם רבות לפיתוח הידע הנרכש אצל התלמידים.